2010 - 26 gener

Conferència "Configurar un futur sostenible"
La crisi econòmica i els seus efectes socials

La sisena conferència va ser a càrrec del Sr. Daniel Innerarity, és Catedràtic de Filosofia Política i Social de la Universitat de Saragossa i professor invitat de la Universitat de la Sorbona (París).

Nascut a Bilbao el 1959, és doctor en Filosofia, estudis que va ampliar a Alemanya com becari de la Fundació Alexander von Humboldt. Entre els seus darrers llibres, cal destacar “Ética de la hospitalidad”, “La transformación de la política” (III Premio de Ensayo Miguel de Unamuno y Premio Nacional de Literatura en la modalidad de Ensayo 2003), “La sociedad invisible” (Premio Espasa de Ensayo 2004), “El nuevo espacio público” i “El futuro y sus enemigos”. Alguns dels seus llibres han estat traduïts a França, Portugal, Itàlia, Romania, Estats Units i Canadà. Ha rebut el “Premio de Humanidades, Cultura, Artes y Ciencias Sociales de Eusko Ikaskuntza/Caja Laboral en 2008”. És col•laborador habitual d’opinió en els diaris El Correo i El País, així com de la Revista Claves de razón práctica. És membre de l’”Academia Europea de Ciencias y Artes” amb seu a Salzburg.

Veure video