NOVA COL·LABORACIO AMB L’ASSOCIACIÓ PER A LA SÍNDROME DE SANFILIPPO (Sanfilippobarcelona)

Mina col·labora, un any més, amb l’associació per a la síndrome de Sanfilippo.

En representació de la plantilla i membre del comitè d’empresa, Jordi Salvador i Sebastian Morales, treballadors de Mina i impulsors d’aquesta iniciativa, acompanyat pel director general Josep Lluís Armenter, han lliurat a Belén Zafra, presidenta de l’Associació Sanfilippobarcelona, els taps solidaris que s’han recollit per quarta vegada a la companyia. En total s’han entregat 27 bosses que contenien 7.000 taps aproximadament.
Tal com vam anunciar, a petició del personal de la companyia mantindrem la col·laboració i seguirem fent la recollida de taps de plàstic. A més de reunir taps d’ampolla i d’altres envasos, també es recol·lecta un petit component d’un sol ús que es troba als comptadors que instal·la Mina i que fins ara es portaven a un abocador autoritzat.
L’associació (www.sanfilippobcn.es) treballa per reivindicar i promocionar la investigació d’aquesta deficiència, que ocasiona al infants que la pateixen una degeneració greu del sistema nerviós central i deteriorament de les habilitats socials i d’adaptació i que, avui per avui, no té cura. Forma part de les aproximadament 8.000 malalties “rares” i s’estima que afecta a una setantena de nens i nenes de l’Estat. Belén Zafra, va agrair la col·laboració i va manifestar que seguirà lluitant per la recerca de suport econòmic per poder trobar una cura a aquesta malaltia.

Belen Zafra, Josep Lluís Armenter, Sebastian Morales i Jordi Salvador