NOU ACTE SOLIDARI DE LA PLANTILLA DE MINA

QUART LLIURAMENT DE PRODUCTES RECOLLITS PEL PERSONAL DE MINA, AIGÜES DE TERRASSA

A iniciativa del comitè Ètic, i amb el suport del comitè d’Empresa tal i com s’ha fet en anteriors ocasions, el passat 5 de juny de 2015 el conjunt d’empleats de MINA, Aigües de Terrassa, en la celebració del sopar en commemoració de la patrona, va dur a terme un nou acte de solidaritat recollint productes de primera necessitat de neteja i higiene personal (gel, xampú, bolquers, etc).

Avui, Francisco García Garrido, president del comitè d’Empresa, acompanyat d’Avel·lí Martorell, Secretari General i Jurídic, ha fet lliurament dels gairebé 190 quilos de productes, al Centre de Distribució Social d’Aliments de Terrassa (El Rebost), sent aquest el quart lliurament de similars característiques.

El president de l’Assemblea Local de Creu Roja de Terrassa, entitat que gestiona El Rebost, Marià Gàllego, ha rebut els productes, declarant que la situació en general no mostra símptomes de millora i ha encoratjat a d’altres empreses a col·laborar, agraint especialment aquesta aportació, fruit novament de la iniciativa del conjunt de treballadors i treballadores de l’empresa.

Actualment la plantilla de MINA, Aigües de Terrassa està formada per 126 persones.

Francisco García, Marià Gàllego i Avel·lí Martorell