LLIURAMENTS D'ALIMENTS ALS MÉS NECESSITATS

La Fundació Mina, des del 2009, i en atenció a l'expressa voluntat de Mina, Aigües de Terrassa de fer costat a la ciutadania, porta lliurades gairebé 100 tones, NORANTA NOU MIL DOS CENTS QUILOS d'aliments a les persones més necessitades de Terrassa, per intentar paliar els efectes de la crisi, havent-hi destinat la quantitat de 105.000 €. 105 Tones d'aliments i més de 110.000 €, si afegim els lliuraments a les poblacions abastides de Vacarisses, Ullastrell, Rellinars i Viladecavalls.

Darrerament els lliuraments es fan al Rebost de Terrassa, (Centre de Distribució Social d’Aliments de Terrassa), gestionat, entre d'altres entitats, per Creu Roja, ACAU, Càrites, Fundació Busquets i Gent Solidària, per tal que des d'aquest equipament s'atengui a les persones i families.

El darrer lliurament, amb especial significació doncs va coincidir amb el 15è aniversari de Fundació Mina, va ser fet el passat mes de setembre quan Marià Galí, president del Patronat de la Fundació Mina d’Aigües de Terrassa i de MINA, Aigües de Terrassa, va lliurar 10.100 quilos de producte al Rebost, lliurament valorat en més de 14.000 euros.
veure video

Volem fer un especial agraïment a l’empresa de logística i de transport PICKINGMED per la seva col•laboració.

Primers lliuraments 2009