La Tarifa Social i el Fons Social de l'Aigüa arriben a Rellinars

L’Ajuntament, Mina i Fundació Mina signen el conveni de col·laboració per implantar la Tarifa Social i el Fons Social de Fundació Mina a Rellinars
A Terrassa, Ullastrell, Matadepera i ara a Rellinars, ja s’apliquen aquestes mesures d’ajut.

La Tarifa Social a Rellinars consisteix en una reducció del 50% de la quota per mínim de consum de la que se’n poden beneficiar els usuaris als quals serveis socials de l’Ajuntament els reconegui, prèvia sol·licitud, el compliment dels requisits necessaris. El Fons Social que hi aporta Fundació Mina, dotat inicialment amb 30.000 €, consisteix en ajuts que s’afegiran a la Tarifa Social de l’aigua i que comportaran una reducció de gairebé el 45% del cost total del subministrament d’aigua del rebut mig a Rellinars.

Per als casos en què tampoc es pugui fer front a la resta del rebut, s’aplicarà el protocol per a la prevenció de talls de subministrament per a famílies necessitades, sempre en estreta col·laboració amb els serveis socials municipals.

Marta Roqué, alcaldessa de Rellinars i Josep Lluís Armenter, director general d e Mina