La Fundació, facilita per 2a. vegada la visita d'alumnes de l'Inst. Mont Perdut al Barça

Fundació Mina ha col·laborat novament amb el grup Mamás Solidarias de l’Ampa de l’Institut Mont Perdut per facilitar la visita d’un grup d’una quarantena de persones, 4 adultes i 34 estudiants, alguns dels quals amb mobilitat reduïda, a les instal·lacions del Futbol Club Barcelona. Fundació Mina ha assumit el cost del transport.

A principi d’any, ja es va col·laborar amb un altre grup d’estudiants d’aquest institut així com amb l’Associació de Malalts Necessitats de Fisioteràpia i Rehabilitació (ADFIR), en els viatges per a visitar el Barça amb transport adaptat.

Aquest grup de mares fa sis anys que són voluntàries i preparen cada matí entrepans per als alumnes per suplir carències alimentàries. També van aconseguir un menjador social amb la Creu Roja.