FUNDACIÓ MINA NOVAMENT AMB EL GRAN RECAPTE

Mina, Aigües de Terrassa, mitjançant la Fundació Mina, torna a donar suport a la campanya del Gran Recapte (6 i 7 de juny)

Presentada la campanya del “Gran Recapte, ajuda’ns a Omplir el Rebost”, a la que, per segon any consecutiu, Fundació Mina li dóna suport. En l’acte, l’Alcalde ha agraït les mostres de suport a una campanya que no hauria de ser necessària però de la que, malgrat tot, en depenen molts ciutadans que travessen moments molt difícils. Marià Galí, president de la Fundació, ha refermat la voluntat de Mina, Aigües de Terrassa, d’estar al costat dels ciutadans en aquests moments difícils afegint que també novament, els treballadors/res de Mina, van dur a terme una recollida solidària en l’acte del sopar patronímic.

Imatge de l'acte