Fundació Mina facilita la visita dels membres d'ADFIR al Barça

Fundació Mina d’Aigües de Terrassa ha fet possible que l’Associació de Malalts Necessitats de Fisioteràpia i Rehabilitació (ADFIR) de Terrassa hagi pogut assistir a la jornada d’entrenament de portes obertes del Futbol Club Barcelona.

Fundació Mina ha proporcionat el transport d’un autocar adaptat en resposta a la petició d’ajut de l’associació per poder facilitar el desplaçament dels seus membres fins al Miniestadi, on el primer equip del Barça ha fet aquest dilluns 4 de gener un entrenament obert als aficionats, amb la presència de les grans estrelles amb Messi al capdavant. L’entitat va així poder desplaçar-se a les instal·lacions del Barça, per tal que els seus membres més culers poguessin compartir una jornada d’entrenament del primer equip i alhora poder compartir una estona amb aquests grans jugadors.

El grup ha pogut gaudir així d’una jornada que ha despertat gran interès entre els membres de l’associació, especialment els més joves.

ADFIR, Associació de Malalts Necessitats de Fisioteràpia i Rehabilitació, benèfica de caràcter no lucratiu, va ser creada amb l'objectiu principal d' oferir als malalts crònics i degeneratius l'assistència en rehabilitació que necessiten per mantenir, d'una forma digna, la seva qualitat de vida, per cobrir les necessitats en rehabilitació continuada que necessiten persones, de totes les edats i condicions socioeconòmiques, amb problemes neuromusculars i degeneratius.