FUNDACIO MINA DESTINA UN 62% MÉS DE RECURSOS A ACTIVITATS SOCIALS

En la darrera reunió del patronat de Fundació Mina, es va aprovar la proposta de pressupost i programa d’activitats per a l’exercici 2015 amb un total de 275.620 euros, el que comporta un increment significatiu en el pressupost a destinar per a activitats de la Fundació, especialment les de caire social, capítol que s’ha dotat amb gairebé 150.000 euros, un 62% més que per a 2014. Pel que respecta a aquestes activitats solidàries, a més de les ja dutes a terme l’any passat com entre d’altres, les aportacions de queviures al Rebost i altres bancs d’aliments, el Programa d’Ajuts a Escolars amb dificultats econòmiques, formació a persones immigrades, la neteja de torrents i rieres contractant a persones amb risc d’exclusió social i ajuts a altres entitats, es van aprovar com a activitats noves, en quant a les solidàries, la col·laboració amb Càritas en el programa “Dona obre’t camí”, l’extensió del Programa d’Ajuts Escolars a les escoles d’Educació Especial, i la voluntat de col·laboració amb la Sindicatura de Greuges de Terrassa, en aspectes de divulgació dels drets humans, a més d’altres activitats que s’estan programant.

Així mateix, el primer balanç de l’exercici 2014, tot i que amb dades provisionals, és que Fundació Mina ha acomplert amb escreix el pressupost per a activitats, destinant a activitats benèfiques o de solidaritat, quasi 92.500 euros, un 12% més que l’exercici anterior. L’objectiu d’aquestes accions novament ha estat afavorir el desenvolupament d’activitats encaminades a l’assoliment dels mínims vitals per a les persones, la protecció de la infància i la defensa contra la marginació social, entre d’altres, sent-ne principalment beneficiaris els nostres conciutadans, destacant la creació del Fons Social de l’Aigua.

Amb voluntaris de Creu Roja al Rebost

Lliurament d'aliments als representants d'Ullastrell, Vacarisses, Viladecavalls i Rellinars