Fundació Mina, conveni amb Càritas "Dona obre't camí"

La Fundació Mina i Càritas de Terrassa han firmat avui un conveni de col·laboració mitjançant el qual la Fundació participarà en el programa Dona obre’t camí de Càritas, destinat a afavorir la integració de la dona nouvinguda a Terrassa.

A través d’un conjunt d’activitats i de formació, el programa té per objectiu que les participants adquireixin coneixements sobre la ciutat, els serveis existents, l’idioma i la cultura, i desenvolupin les seves habilitats personals, afavorint la millora de l’autoestima i la relació amb l’exterior, així com una futura integració en el món laboral.

Mitjançant aquest acord, la Fundació Mina aportarà els recursos necessaris per a l’edició i impressió del material per a divulgar i dur a terme el programa. Així mateix, la Fundació Mina es compromet a seguir col·laborant en futures accions formatives orientades a la inserció laboral de persones en risc d’exclusió social ateses per Càritas.

Srs. Galí i Obiols