Fundació lliura tres tones d'aliments a Rellinars, Ullastrell, Vacarisses i Viladecavalls

La Fundació Mina d’Aigües de Terrassa ha lliurat tres tones de queviures als bancs d’aliments dels municipis de Rellinars, Ullastrell, Vacarisses i Viladecavalls, en un acte al qual ha assistit el president de la Fundació, Marià Galí.

Aquest lliurament està valorat en quelcom més de 3.000 euros i els productes sol·licitats han estat bàsicament llet, oli, brou, sucs de fruites i tonyina en llauna.

Aquest és el quart any consecutiu que es realitza aquesta donació. Des que el 2013 es va fer el primer lliurament, Fundació Mina ha donat més d’11.700 quilos d’aliments amb els que s’estima haver ajudat a unes 3.200 persones d’aquestes poblacions subministrades per Mina, Aigües de Terrassa

D’esquerra a dreta, Mercè Rodó, Antoni Massana (Alcalde de Vacarisses), Marià Galí, Dolors Salmerón (Regidora de Viladecavalls), Joan Ballbé (Alcalde d’Ullastrell), i Dolors Moreno (Regidora de Rellinars)