Fundació lliura 5.400 quilos d'aliments al REBOST

Aquest lliurament està valorat en 8.300 euros i els productes, atenent a les necessitats expressades pels responsables del Rebost, són principalment cacau soluble, farina, brou, i llet per a nadons.

Marià Gàllego, president de Creu Roja Terrassa, entitat que gestiona el Rebost, ha agraït a Fundació Mina aquesta col·laboració i en especial l’atenció a les necessitats de productes concrets, per complementar la propera campanya del Gran Recapte. Marià Galí ha assenyalat que aquesta és una activitat que desenvolupa Fundació Mina des del 2009 i que, comptant el present, les tones d’aliments lliurades són més de 130 amb les que es calcula que s’ha pogut ajudar a 33.900 persones, segons els càlculs proporcionals que efectua el mateix Rebost. La Fundació, a més, col·labora novament en la propera activitat del Gran Recapte, en l’apartat logístic, fent-se càrrec de les despeses del transport dels productes recollits (furgonetes i camions). El passat mes de juny també es va col·laborar en la campanya Omplim el Rebost. Col·laboracions amb les persones més necessitades que Mina, mitjançant la Fundació, espera poder continuar realitzant.

Els representants de Gent Solidària, Fundació Busquets i ACAU han agraït aquesta col·laboració i en especial la continuïtat des de 2009.

L’any 1999, Mina Pública d’Aigües de Terrassa, SA va crear la Fundació Privada Mina d’Aigües de Terrassa amb l’objectiu de promoure i fomentar, sense ànim de lucre, la millora integral de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem.

Des d’aleshores, al llarg dels seus quasi 17 anys de funcionament, ha mantingut la seva permanent preocupació mediambiental i social i ha desenvolupat activitats de mecenatge, educatives, mediambientals i de caire benèfic-social que la societat fundadora, per la seva pròpia essència, ja venia realitzant. Les seves activitats s’han anat multiplicant amb el temps i, en els darrers períodes, amb motiu de la situació econòmica que s’ha anat vivint, s’ha incrementat notablement el pressupost destinat a activitats de solidaritat i ajut social. Recordar que els recursos de la Fundació els aporta, gairebé en la seva totalitat, l’entitat fundadora Mina, Aigües de Terrassa i el seu Grup d’empreses i en cap cas han estat imputats com a despesa en les tarifes d’aigua dels diferents municipis abastits.