Fundacio i Càritas. Nova col·laboració en el programa Fem la Feina

La Fundació Mina i Càritas Diocesana de Terrassa han firmat el nou conveni de col·laboració a través del qual la Fundació participarà en el programa Fem la Feina de Càritas, destinat a afavorir la integració de la dona nouvinguda a Terrassa.

A través d’un conjunt d’activitats i de formació, el programa té per objectiu general prendre consciència de la necessitat d’adquirir els coneixements i les tècniques necessàries per incorporar-se al mercat laboral i mantenir el lloc de treball amb la voluntat d’assolir els coneixements acadèmics bàsics i tècnico-professionals per desenvolupar l’activitat laboral, conèixer les habilitats i capacitats personals manifestes o ocultes, i adquirir o recuperar habilitats socials i, finalment adquirir les tècniques necessàries per incorporar-se al mercat laboral.

Bàsicament aquest programa, mitjançant mòduls d’aprenentatge, un espai tutorial amb dinàmiques grupals i tutories individualitzades, formació pràctica i seguiment personalitzat, vol aconseguir facilitar entrevistes i la coordinació amb empreses, que poden oferir llocs de treball adequats al perfil laboral de les dones que atén Càritas, per realitzar pràctiques que poden conduir posteriorment a un possible lloc de treball estable.

En el decurs de l’acte, Salvador Obiols, director general de Càritas, ha fet lliurament a Marià Galí de la creu “Ajuda’ns a ajudar”, realitzada per un membre de Càritas amb materials reutilitzats i que vol simbolitzar l’objectiu del programa, per agrair l’ajut que reben de la Fundació.