CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB GRUP INCORPORA

L’Il•lm. Sr. Pere Navarro, President de la Fundació Mina, d’Aigües de Terrassa i la Sra. Maria Rambla Amat, Directora de l’Associació Alba i representant a Terrassa del Grup Incorpora, han signat un conveni que té com a principal objectiu aconseguir la plena inserció social i laboral de les persones amb risc d’exclusió, dins el Programa Incorpora de Foment de l’ocupació de l’Obra Social “la Caixa”.

Ambdues entitats consideren que totes les persones, degudament preparades, poden desenvolupar una tasca professional i estan d’acord en la necessitat de promoure polítiques i accions que afavoreixin una major incorporació al món laboral de les persones amb risc d’exclusió.

Fundació Mina i Associació Alba (en la seva qualitat de membre d’ALEI, Associació d’entitats terrassenques per a la inserció socio-laboral), ja venen desenvolupant polítiques d’inserció social en moltes de les seves activitats, destacant-ne la neteja de torrents i rieres que s’ha vingut realitzant des de 2001.