Càritas i Fundació Mina, lliuren els diplomes del programa ''Fem la Feina''

La Fundació Mina Aigües de Terrassa finança aquest  programa d’Inserció Sòcio-Laboral i Borsa de Treball de Càritas Diocesana de Terrassa, destinat a dones immigrants o autòctones, d’entre 23 a 51 anys, en risc d’exclusió social

S'ha dut a terme l’acte de lliurament de diplomes a les participants del programa d’Inserció Sòcio-Laboral i Borsa de Treball “Fem la Feina”, destinat a dones immigrants o autòctones, d’entre 23 a 51 anys, en risc d’exclusió social, i en el qual col·labora la Fundació Mina Aigües de Terrassa.

Aquest programa és continuador de la tasca ja iniciada el 2015 amb el programa “Dona obre’t camí”, i té com a objectiu l’acompanyament i formació específica en la recerca de feina, prenent consciència de la necessitat d’adquirir els coneixements i les tècniques necessàries per incorporar-se al mercat laboral i mantenir el lloc de treball amb la voluntat d’assolir els coneixements acadèmics bàsics i tècnico-professionals per desenvolupar l’activitat laboral, conèixer les habilitats i capacitats personals manifestes o ocultes, i adquirir o recuperar habilitats socials i, finalment adquirir les tècniques necessàries per incorporar-se al mercat laboral.

Bàsicament aquest programa, mitjançant mòduls d’aprenentatge, un espai tutorial amb dinàmiques grupals i tutories individualitzades, formació pràctica i seguiment personalitzat, vol aconseguir facilitar entrevistes i la coordinació amb empreses, que poden oferir llocs de treball adequats al perfil laboral de les dones que atén Càritas, per realitzar pràctiques que poden conduir posteriorment a un possible lloc de treball estable.

Recordar que els recursos de la Fundació els aporta, gairebé en la seva totalitat, l’entitat fundadora Mina, Aigües de Terrassa i el seu Grup d’empreses i en cap cas han estat imputats com a despesa en les tarifes d’aigua dels diferents municipis abastits.