9.000 quilos d'aliments lliurats al El Rebost

Marià Galí, president de la Fundació Mina i de MINA, Aigües de Terrassa, ha lliurat avui gairebé 9.000 quilos de producte al magatzem centralitzat de El Rebost (Centre de Distribució Social d’Aliments de Terrassa). Aquest lliurament està valorat en 14.000 euros i els productes expressament sol·licitats pels responsables del Rebost han estat oli, cacau en pols i conserves de tonyina. A l’acte hi ha participat Marià Gallego, president de Creu Roja Terrassa, Miquel Font, president de Fundació Busquets i Ma. Rosa Cristany, presidenta de Càritas Arxiprestal Terrassa, representants de les entitats que composen el Rebost, els quals han agraït l’esforç de Fundació Mina, especialment la seva predisposició en adequar el producte a les immediates necessitats del Rebost.

En els darrers períodes, i per motiu de la greu situació econòmica que s’està vivint, s’ha incrementat notablement el pressupost destinat a activitats de solidaritat i ajut social. Des de l’any 2009 han estat ja més de 113 tones d’aliments lliurats principalment a Terrassa i també a les poblacions subministrades com Rellinars, Vacarisses, Ullastrell i Viladecavalls, amb les que s’estima s’haurà arribat a unes 33.600 persones.

Mina Pública d’Aigües de Terrassa, SA va crear la Fundació Mina el setembre de 1999 amb l’objectiu de donar valor social afegit a aquest servei públic i contribuir al desenvolupament de la seva responsabilitat social corporativa. La finalitat de Fundació Mina és promoure i fomentar la millora integral de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem.

La Fundació Mina ha complert 15 anys d’activitat al servei de la ciutadania mantenint les dues raons principals de la seva creació: la seva permanent preocupació mediambiental i social i alhora com a instrument jurídic capaç de desenvolupar i executar les activitats de mecenatge, educatives, mediambientals i de caire benèfic-social que la societat fundadora, per la seva pròpia essència, ja venia realitzant.

d’esquerra a dreta, Miquel Font, Marià Gallego, Marià Galí i Ma. Rosa Cristany