Renovada la col·laboració de Fundació Mina amb l'ADF Matadepera

En un acte celebrat a l’Ajuntament de Matadepera, el president de la Fundació Mina, Marià Galí, i el president de l’Agrupació de Defensa Forestal de Matadepera, Ricard Farriol, han signat la renovació per a 2016 i 2017 de la col·laboració que van iniciar l’any 2013. L’acte l’ha presidit l’alcaldessa, Mireia Solsona.

Amb aquest acord, la Fundació Mina continua dos anys més col·laborant amb les activitats adreçades a la prevenció d’incendis forestals a Matadepera, objectiu principal de l’ADF, en especial en aquelles destinades al control de la vegetació del sotabosc, facilitant l’abeurament del ramat que pastura la zona. El manteniment d’aquest ramat s’ha demostrat com un dels més efectius per reduir-ne aquesta vegetació, fet que contribueix de manera natural i efectiva en aquesta prevenció.

L’Agrupació de Defensa Forestal de Matadepera és una associació sense ànim de lucre integrada per propietaris forestals, voluntaris i l’Ajuntament de Matadepera, que té per objecte, entre d’altres, la prevenció d’incendis forestals en el terme municipal de Matadepera.

Marià Galí, Mireia Solsona i Ricard Farriol en dos moments de l’acte de signatura