Suport a la campanya GAUDEIX AMB MI !

La Fundació  i la Xarxa Petita Infància del Districte 1, adscrit a l’Escola La Roda, han signat, un conveni de col·laboració pel qual la fundació col·labora econòmicament en l’edició dels materials de suport a aquesta campanya i en la seva difusió en centres públics de la ciutat.

L’objectiu principal del projecte “Gaudeix amb mi !”, es fer visible la importància del vincle afectiu en la família a través del joc. Fomentant aquest vincle i les relacions afectives entre les famílies i els seus infants, és posa èmfasi en que l’important és compartir el temps i experiències, en definitiva, estones compartides i jocs per a fomentar el desenvolupament i  l’aprenentatge dels infants alhora que faciliten el bon vincle i clima familiar. Qualsevol moment és bo.

En aquest programa, que compta entre d’altres amb l’assessorament del ICE (Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Bellaterra), queda palès que els infants d’entre 0 a 6 anys que passen més estones de joc i de vida compartida amb els progenitors i la família, tenen un millor desenvolupament i aprenentatge, amb la millora que això representa a la seva formació com a persones.