RENOVAT ELCONVENI DE SUPORT A LES ESCOLES ESPORTIVES DE HOCKEY DE TERRASSA

S’ha signat, per a l’exercici 2018 un nou conveni de col·laboració entre Fundació Mina, Mina, Aigües de Terrassa, Club Egara, Club Deportiu Terrassa Hockey, Atlètic Terrassa Hockey Club, Línia 22 Hockey Club i Hockey per Terrassa, amb el mateix esperit i contingut, malgrat les dificultats de l’entorn, que l’inicial, que es va signar el setembre del 2011.

Mitjançant aquesta col·laboració, renovada ara per vuitè any consecutiu, es seguiran realitzant les activitats educatives dutes a terme per Fundació Mina i que han estat principalment aquelles que formen part de la divulgació de la cultura de l’aigua com són: “descobrim l’aigua” per als més petits i “el cicle natural de l’aigua”, així com les divulgatives i dirigides al col·lectiu de socis/es dels Clubs que realitza també Mina, Aigües de Terrassa, a més del subministrament periòdic de material de suport a les escoles.

L’entitat Hockey per Terrassa, representada pel seu president Francesc Salvatella, es compromet a garantir que aquest suport econòmic sigui destinat exclusivament a les escoles dels quatre clubs de hockey de la ciutat.

En aquesta ocasió totes les parts han valorat les accions educatives realitzades, per part de Fundació Mina i les de divulgació dutes a terme per Mina, Aigües de Terrassa, per als socis dels clubs, així com el subministrament de material de suport a la formació, i s’ha procedit a la signatura del nou conveni, en aquesta ocasió per al període 2018, per una quantitat assignada a les escoles de 6.000 euros. Els assistents han coincidit en destacar la importància del suport de Fundació Mina a les escoles esportives, remarcant que, per al hockey formatiu, ha estat la més important al llarg d’aquest anys.

El president de Fundació Mina Marià Galí ha recordat que fa 18 anys que es col·labora i es dóna suport a entitats de tot ordre a la ciutat. Galí ha remarcat el compromís de Fundació Mina en el manteniment de les col·laboracions “en la mesura de les nostres possibilitats”. “Volem seguir cooperant amb entitats que contribueixen a la cohesió social i a la projecció internacional de la ciutat, com és el cas del hockey terrassenc”.

Hockey per Terrassa, que agrupa els clubs signants, té l’objectiu, entre d’altres, de potenciar el hockey a la ciutat i la formació dels nois i noies, no només esportiva sinó també social amb la finalitat de trobar per a ells i elles ajudes i facilitats tant acadèmiques com laborals per encarrilar de la millor manera el seu futur.

Fundació Mina té, entre d’altres, l’objectiu de fomentar i afavorir, en qualsevol forma que sigui possible, la realització d’actuacions encaminades a la conservació i millora del medi ambient i de la seva integració amb el desenvolupament, la de foment de l’educació i la de col·laborar i ajudar en qualsevol forma a d’altres institucions o persones físiques o jurídiques, públiques o privades, dedicades a qualsevol de les finalitats a les que es dedica la Fundació.

Aquesta col·laboració amb l’estructura formativa d’altres escoles esportives, la del Club Natació Terrassa, la del Club Handbol Terrassa i la creació del Premi FUNDACIÓ MINA als valors socials i joc net que s’atorga en el transcurs del torneig La Festa del Futbol, que organitza anualment l’Associació de Clubs de Futbol de Terrassa i Comarca.