PREMI FUNDACIÓ MINA AL MILLOR EXPEDIENT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

Fundació Mina va instituir aquest guardó, que consisteix en un crèdit de 1.000 euros, per a la realització d’un curs d’especialització de l’idioma que s’esculli, no tan sols per premiar el millor expedient, ja de per sí mereixedor de reconeixement, sinó a més per fomentar la cultura de l’esforç i sacrifici entre els nostres joves.

Aquest reconeixement, que duem a terme des de 2012, s'ha lliurat, en les seves tres edicions, en el marc de l’acte de la Nit dels Nous Professionals, que organitza la CECOT.

Edició 2015: El guardonat ha estat Cunibert González, de l'Institut Santa Eulàlia, amb un 9,6 de nota.

Edició 2014: La guardonada va ser Lídia Pedraza, de l'Institut Cavall Bernat, amb un 9,76 de nota. veure video

Edició 2013: El guardonat va ser Juan Navarrete, de l'Institut Santa Eulàlia, amb un 9,39 de nota.

Edició 2012: Els guardonats van ser, ex aequo, Joan Carlos Alarcón i Marc Riera, ambdós amb un 9,56 de nota i tots dos també de l'Institut Santa Eulàlia.