PREMI FUNDACIÓ MINA AL MILLOR EXPEDIENT DE BATXILLERAT I PAU

Aquest 21 de novembre hem lliurat el Premi 2016, -sisena edició- a Alejandro Ridao de l’Escola Tecnos,  en obtenir un resultat de 10 com a nota mitjana del Batxillerat. Afegir que va obtenir un 13,7 en les proves d’accés a la Universitat (PAU).

Fundació Mina va instituir aquest guardó l'any 2011, que consisteix en un crèdit de 1.000 euros, per a la realització d’un curs d’especialització de l’idioma que s’esculli, no tan sols per premiar el millor expedient, ja de per sí mereixedor de reconeixement, sinó a més per fomentar la cultura de l’esforç i sacrifici entre els nostres joves.

Aquest guardó, s'ha lliurat des de llavors a:
Edició 2015: La guardonada va ser Elisabet Puig Amorós de l'Escola Vedruna-Vall amb un 9,5 de PAU i un 9,10 de mitjana de Batxillerat

Edició 2014: La guardonada va ser Judith Pérez Roldán de l'Escola Tecnos amb un 9,3 de PAU i un 10 de mitjana de Batxillerat.