Mina i Fundació lliuren material en suport de les escoles del NATACIÓ

La Fundació Mina d’Aigües de Terrassa i Mina, Aigües de Terrassa lliuren al Club Natació Terrassa material per a les escoles esportives en virtut del conveni de col·laboració que van signar les tres parts el mes d’abril de l’any passat. Concretament, avui es presenten públicament les samarretes que ambdues entitats han subministrat al club per ser usades en activitats pròpies de les escoles.

Cal recordar que el conveni, d’una durada de tres anys (2014-2016), té per objecte reflectir la col·laboració entre les tres entitats per contribuir i ajudar a les tasques de formació i educació dels joves esportistes que desenvolupa el Club Natació Terrassa a través de les seves escoles, en especial les de natació i waterpolo. Així mateix, l’acord contempla desenvolupar un seguit d’actuacions formatives i informatives dirigides al col·lectiu dels socis del club.

Igualment, el conveni preveu que el Natació faciliti, en els esdeveniments que s’acordi, la presència de Fundació Mina organitzant per als alumnes sessions didàctiques i/o formatives sobre la matèria que es determini (cicle de l’aigua, l’aire que respirem, i altres temes mediambientals), o bé subministrant informació, preferentment de caràcter pedagògic i/o cultural, de qualsevol de les activitats que porta a terme Mina d’Aigües de Terrassa o la pròpia Fundació Mina. En aquest sentit, cal esmentar que el passat mes de juliol, en el marc de la jornada de portes obertes que va organitzar el club, la Fundació Mina d’Aigües de Terrassa va dur a terme, per als més menuts, el taller “Descobrim l’aigua” i jocs infantils amb l’aigua com a protagonista.

Els tres representants, amb el material lliurat