L'ESCRIPTORA NAJAT EL HACHMI EN UN ACTE DE FUNDACIO MINA

En el darrer acte de lliurament de diplomes dels cursos de català per a persones immigrades, a la seu del Consorci per a la Normalització Lingüística de Terrassa/Rubí, al Vapor Universitari, (C/Colom 114) vam tenir el plaer de comptar amb la presència de la reconeguda escriptora Najat El Hachmi, acompanyant a Marià Galí, president de la Fundació i a Amadeu Aguado, Regidor de Cultura de l'Ajuntament de Terrassa, en l'acte. va dirigir unes paraules als assistents i, com es costum, va signar exemplars de les seves obres als assistents.

Aquest és el DISETÉ curs que finança la Fundació des de 2006 activitat a la que hi ha destinat gairebé 51.000 euros

Najat El Hachmi (Nador, Marroc, 1979) va arribar a Vic als vuit anys, per reagrupament familiar. Va estudiar filologia àrab a la Universitat de Barcelona, és mitjancera cultural, i actualment resideix a Granollers, on treballa de tècnica a l'ajuntament. És autora, entre d'altres de 'Jo també sóc catalana' (Columna, 2004), estrictament autobiogràfic, en què aborda la qüestió de la identitat i de 'L'últim patriarca' Premi Ramon Llull 2008.

veure video

Descarregar PDF