La Fundació lliura el premi al millor expedient de Batxillerat 2015-2016

Marià Galí ha lliurat el premi “Fundació Mina al millor expedient” -sisena edició- a l’estudiant de l’escola Tecnos, Alejandro Ridao Velasco, per haver obtingut el millor expedient de Batxillerat del curs 2015-2016.

L’Alejandro Ridao s’ha fet mereixedor del guardó en obtenir un resultat de 10 com a nota mitjana del Batxillerat. Afegir que va obtenir un 13,7 en les proves d’accés a la Universitat (PAU).

Aquest premi consisteix en una beca de 1.000 euros per tal que el guardonat pugui destinar-los a l’estudi o perfeccionament d’idiomes en una de les escoles especialitzades de Terrassa.

Es tracta d’un premi d’estímul i reconeixement que respon a un dels objectius del Patronat de la Fundació Mina: incentivar la cultura de l’esforç i dels valors en base a una trajectòria brillant.
Amb una periodicitat anual, el guardó és un reconeixement a l’estudiant que obté, al finalitzar el curs lectiu, el millor expedient de Batxillerat i proves d’accés a la Universitat.