Fundacio Mina col·labora en la difusió de l'handbol a les escoles

El president de Fundació Mina, Marià Galí, i el president del Club Handbol Terrassa,  Ricard Guardeño, han firmat un conveni de col·laboració per poder donar continuïtat a la tasca de difusió d’aquest esport a les escoles de la nostra ciutat.

La directiva del Club Handbol Terrassa va demanar suport a Fundació Mina per continuar amb la tasca que realitzen els seus monitors de promoció i difusió de l’Handbol entre les escoles de la ciutat, apropant i facilitant als infants la pràctica d’aquest esport, sempre des de la vessant educativa, cultural i socialment integradora. I en compliment d’aquest objectiu, en el qual coincideixen les dues entitats, que també donen molta importància a la formació en valors, tant o més important que l’esportiva, s’ha signat avui aquest conveni de col·laboració.