Fundació i Mina, renoven la col·laboració amb les escoles de Hockey de Terrassa

A la seu de Mina, Aigües de Terrassa, s’ha signat per a l’exercici 2017 un nou conveni de col·laboració entre Fundació Mina, Mina, Aigües de Terrassa, Club Egara, Club Deportiu Terrassa Hockey, Atlètic Terrassa Hockey Club, Línia 22 Hockey Club i Hockey per Terrassa, amb el mateix esperit i contingut, malgrat les dificultats de l’entorn, que l’inicial, que es va signar el setembre del 2011.

En aquesta trobada totes les parts han valorat les accions educatives realitzades, per part de Fundació Mina i les de divulgació dutes a terme per Mina, Aigües de Terrassa, per als socis dels clubs, així com el subministrament de material de suport a la formació. Amb la recent incorporació del club Línia 22 Hockey Club a l’estructura de Hockey per Terrassa, s’ha procedit a la signatura del nou conveni, en aquesta ocasió per al període 2017, per una quantitat assignada a les escoles de 10.500 euros.

Mitjançant aquesta col·laboració, renovada ara per setè any consecutiu, es seguiran realitzant les activitats educatives dutes a terme per Fundació Mina i que han estat principalment aquelles que formen part de la divulgació de la cultura de l’aigua com són: “descobrim l’aigua” per als més petits i “el cicle natural de l’aigua”, així com les divulgatives i dirigides al col·lectiu de socis/es dels Clubs que realitza també Mina, Aigües de Terrassa, a més del subministrament periòdic de material de suport a les escoles.

L’entitat Hockey per Terrassa, ara sota la presidència de Francesc Salvatella, es compromet a garantir que aquest suport econòmic sigui destinat exclusivament a les escoles dels quatre clubs de hockey de la ciutat.

Hockey per Terrassa, que agrupa els clubs signants, té l’objectiu, entre d’altres, de potenciar el hockey a la ciutat i la formació dels nois i noies, no només esportiva sinó també social amb la finalitat de trobar per a ells i elles ajudes i facilitats tant acadèmiques com laborals per encarrilar de la millor manera el seu futur.

Fundació Mina té, entre d’altres, l’objectiu de fomentar i afavorir, en qualsevol forma que sigui possible, la realització d’actuacions encaminades a la conservació i millora del medi ambient i de la seva integració amb el desenvolupament, la de foment de l’educació i la de col·laborar i ajudar en qualsevol forma a d’altres institucions o persones físiques o jurídiques, públiques o privades, dedicades a qualsevol de les finalitats a les que es dedica la Fundació.

Aquesta col·laboració amb l’estructura formativa d’altres escoles esportives, s’ha estès a d’altres com han estat la del Club Natació Terrassa, la del Club Handbol Terrassa i la creació del Premi FUNDACIÓ MINA als valors socials i joc net que, es va atorgar en el transcurs del torneig La Festa del Futbol, que va organitzar l’Associació de Clubs de Futbol de Terrassa i Comarca.

Imatge de grup dels representants dels clubs de Fundació i de Mina i de HxT