CONTINUA EL SUPORT A LES ESCOLES ESPORTIVES DE TERRASSA

Josep Lluís Armenter, director general de Mina, Aigües de Terrassa, reunit amb els responsables de les escoles esportives dels clubs de hockey de la nostra ciutat, CLUB EGARA, CD. TERRASSA HOCKEY i ATLÈTIC HOCKEY CLUB, els va lliurar el material de suport per a les seves activitats formatives. Amb els tres clubs de hockey es va renovar l’any passat, el conveni de col·laboració signat el setembre de 2011.

Recordar que aquest conveni, signat també per FUNDACIÓ MINA D’AIGÜES DE TERRASSA i l’entitat HOCKEY PER TERRASSA, preveu, a més de donar suport a les escoles de hockey, desenvolupar un seguit d’actuacions, organitzant sessions didàctiques i/o formatives per als alumnes, sobre les matèries relacionades amb l’aigua i el medi ambient i subministrant informació, preferentment de caràcter pedagògic i/o cultural, de qualsevol de les activitats que porta a terme MINA o la pròpia Fundació Mina, dirigida al col·lectiu de socis dels clubs.

Ignasi Escudé, Joan Comerma, Josep Lluís Armenter, Alejandro Ayabarrena i Jordi Torredemer

Aplegapilotes amb els petos