Nou lliurament d'aliments al REBOST

Avui 29 d’octubre, Marià Galí, president del Patronat de la Fundació Mina d’Aigües de Terrassa i de MINA, Aigües de Terrassa, ha dut a terme una nova donació de 5.000 quilos de productes al magatzem centralitzat del Rebost (Centre de Distribució Social d’Aliments de Terrassa).

Aquest lliurament consisteix principalment en oli, brou i llet i productes per a la higiene personal i domèstica. Està valorat en 5.500 euros i conté els productes que han sol·licitat els propis responsables del Rebost. Marià Gàllego en representació de Creu Roja, entitat qui gestiona el Rebost, i Joan A. Torrà en representació d’ACAU han rebut el lliurament.

Els representants de les entitats, que han agraït novament aquesta donació amb el desig però que ja no fessin falta, han coincidit en el fet que tot i que sembla que la situació general presenta alguns símptomes de millora i que disminueixin les necessitats, hi ha especials circumstàncies, que encara afecten a un nombre important de famílies de la ciutat, que fa que hi hagi particularitats que s’estan enquistant. Galí ha manifestat que “per a la Fundació és prioritari l’ajut social als més necessitats i que hi ha la voluntat de poder-la seguir realitzant en el futur”.

Mina Pública d’Aigües de Terrassa, SA va crear la Fundació Privada Mina d’Aigües de Terrassa amb l’objectiu de promoure i fomentar, sense ànim de lucre, la millora integral de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem.

Des d’aleshores ha mantingut la seva permanent preocupació mediambiental i social i ha desenvolupat activitats de mecenatge, educatives, mediambientals i de caire benèfic-social. Les seves activitats s’han anat multiplicant amb el temps i, en els darrers períodes, i per motiu de la greu situació econòmica que s’està vivint, va incrementar notablement el pressupost destinat a activitats de solidaritat i ajut social.

Des del 2009, any en que es va iniciar la col·laboració de Fundació Mina directament amb el Rebost, s’han materialitzat col·laboracions per un import de més de 146.000 euros, amb el que s’estima haver pogut ajudar a unes 37.000 persones a la nostra ciutat.

Fundació Mina té com a finalitat promoure i fomentar la millora de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem

Srs. Torrà, Gàllego i Galí