LA BD3 ESPECIALITZADA EN L'AIGUA

Aquest conveni que preveu l’”apadrinament” de la bd3 (Biblioteca del Districte 3), per part de Fundació Mina d’Aigües de Terrassa, acompleix amb l’objectiu de la Regidoria de Cultura, d’especialització temàtica de les diferents biblioteques i, amb l’ especialització de la bd3 en la cultura de l’aigua, Fundació Mina també acompleix amb els seus objectius que, entre d’altres, són la difusió de la cultura de l’aigua i temes mediambientals relacionats.

Signatura del conveni
La bd3 ha iniciat l’adquisició d’un fons documental finançat per Fundació Mina, d’entre 1.500 a 2.000 documents en la temàtica de la cultura de l’aigua.

Espai de l'aigua
El conveni, de tres anys de durada també preveu la realització d’activitats de suport i difusió del fons, com conferències, tallers, xerrades, sortides, etc., destinada a públics diversos.

Veure enllaç a bd3