Fundació segueix col·laborant amb el Centre Cultural Terrassa

La Fundació Mina renova un any més la col·laboració en la promoció de la cultura que la Fundació Cultural Privada Caixa Terrassa, organitzi en el Centre Cultural, en tant que lloc emblemàtic de la difusió de la cultura a la ciutat.

El president de la Fundació Mina d’Aigües de Terrassa, Marià Galí i el president de la Fundació Cultural Privada Caixa Terrassa (Centre Cultural Terrassa), Ignasi Cusidó, han signat la renovació de l’acord pel qual Fundació Mina col·laborarà amb les activitats culturals que organitzi aquest equipament membre del grup de fundacions que lidera la Fundació Antiga Caixa Terrassa. Novament la col·laboració tindrà per objecte la temporada estable de Circ i espectacles familiars.

Srs. Cusidó i Galí en l'acte de signatura