Fundació Mina renova el suport amb Oncolliga

La Fundació Mina i la Fundació Lliga Catalana d’Ajuda Oncològica (Oncolliga) han signat el conveni de renovació de la col·laboració que fa possible el manteniment del programa “Temps per cuidar-te”. Mitjançant aquest, Oncolliga organitza, durant tot l’any a Terrassa, un conjunt d’activitats i tallers gratuïts adreçats a malalts oncològics, familiars i cuidadors per tal de donar-los suport en el seu dia a dia.

Aquests tallers ofereixen eines per fer front a la situació que viuen i permeten la interacció amb la resta de persones que es troben en les mateixes circumstàncies, possibilitant l’intercanvi d’experiències. Els més de 450 participants anuals en els tallers mensuals i activitats de Temps per cuidar-te són persones afectades per la malaltia que es dirigeixen a Oncolliga, bé per iniciativa pròpia o seguint la recomanació dels metges de l’hospital o del CAP.

Amb la signatura d’aquest conveni, la Fundació Mina aporta, per sisè any consecutiu, els recursos per mantenir aquest programa, per a l’edició i impressió del material de difusió i per a realitzar els tallers, que ofereixen comprovats beneficis en la salut emocional i el benestar de les persones que hi participen. Aquest mes de novembre es duu a terme diversos tallers d’Artterapia, el Curs de Gestió de l’Estrès per Sofrologia, tallers de Ioga i Txi Kung i el dia 22 la xerrada-taller “Marxa nòrdica. Un exercici complet i al nostre abast”.

L’acció social de la Fundació Mina

La col·laboració entre la Fundació Mina i Oncolliga, que es va iniciar el 2013, forma part del conjunt d’accions de caire social que Mina realitza encaminades a afavorir el desenvolupament d’activitats a Terrassa per a l’assoliment dels mínims vitals per a les persones, la protecció de la infància i la defensa contra la marginació social. Amb aquest objectiu, la Fundació Mina col·labora a través de qualsevol mitjà posant el focus en persones i entitats de qualsevol tipus que persegueixen aquesta mateixa finalitat, com és el cas d’Oncolliga.

Joaquim Gil i Marià Galí

Joaquim Gil, Agnès Reyes, Marià Galí i Núria Casaldàliga, nova directora gerent d’Oncolliga