FUNDACIÓ MINA PATROCINA EL FESTIVAL DE POESIA ELIXIR

El president de Fundació Mina, Marià Galí, i l’actriu i impulsora del festival poètic Elixir, Rosa Boladeras, han firmat un conveni d’esponsorització d’aquest certamen cultural.

El Festival Poètic Elixir va néixer a Terrassa el juny de 2013 en coproducció amb el Centre d’Arts Escèniques de Terrassa, amb el propòsit d’invocar la poesia com a substància vital. Així, es va traçar la primera ruta del mapa poètic de la nostra ciutat.

Els protagonistes del festival són poetes i músics que omplen carrers, terrats, jardins i balcons de bellesa. En la primera edició hi van participar més de 400 persones i s’espera que en aquesta s’assolirà una xifra semblant.

En aquesta tercera edició, el Festival Elixir es proposa mirar de dins cap enfora. Per una banda, impulsarà els nostres poetes però per l’altra, busca traçar ponts més enllà de les nostres fronteres. Per això, en aquesta edició, Elixir arriba fins a Síria, d’on prové la jove poeta Amal Kassir. També hi participaran Eduard Escoffet, Laia Martínez, Diego Mattarucco, Mercè Martínez i Guim García entre d’altres.

El punt de trobada serà el proper 5 de juny a les 9 del vespre al Teatre Principal

Marià Galí i Rosa Boladeras

Comentant el Festival