Fundació Mina de nou amb el Festival Elixir 2016

Fundació Mina esponsoritza novament el festival Poètic Elixir 2016, certamen que impulsa l’actriu Rosa Boladeras, coproduït amb el Centre d’Arts Escèniques de Terrassa. L'acte central tindrà lloc el proper 10 de juny al Teatre Principal, en el marc del seu compromís social, cultural i mediambiental.

El Festival Poètic Elixir va néixer a Terrassa el juny de 2013 amb el propòsit d’invocar la poesia com a substància vital. Així, es va traçar la primera ruta del mapa poètic de la nostra ciutat.

Els protagonistes del festival són poetes i músics que omplen carrers, terrats, jardins i balcons de bellesa. En la primera edició (2013) hi van participar més de 400 persones, en l’edició de l’any passat ja van ser 600 i s’espera que en aquesta propera s’assolirà una xifra semblant. En aquesta edició es faran accions poètiques a cada districte de la ciutat entre el 6 i l’11 de juny i com cada any el punt de trobada per a l’acte central serà el proper 10 de juny al Teatre Principal de Terrassa a les 9 del vespre on, tot i que encara la llista està per tancar, intervindran: TERESA COLOM, MARIA SEVILLA, DANI ORVIZ, i MOHAMAD BITARI, poeta que va aconseguir escapar fa 2 anys d'un camp de refugiats a Palestina.

Marià Galí i Rosa Boladeras signant el conveni