Fundació Mina amb l'Òpera a Terrassa

Fundació Mina i l’Associació Amics de l’Òpera i Sarsuela de Terrassa han signat un conveni de col·laboració per a la difusió d’aquesta mostra de cultura a la nostra ciutat.

La Fundació Mina i Amics de l’Òpera i la Sarsuela han signat un conveni de col·laboració amb la finalitat de dur a terme esdeveniments culturals i, més en concret, per a difondre l’òpera, la sarsuela, la lírica catalana i la lírica en general, a la ciutat de Terrassa i donar-hi projecció tant a la mateixa ciutat com a l’exterior.

Aquesta col·laboració preveu, per una banda, el suport a l’actual V Cicle de Concerts d’Estiu, iniciat el passat dia 9 de juliol, amb concerts d’entrada gratuïta els propers 23 i 30 de juliol a l’Ateneu Terrassenc, on es pot gaudir escoltant àries d’òpera, sarsuela i lírica catalana i, com a activitat principal, l’esdeveniment de la posada en escena de l’òpera Carmen de Georges Bizet, els dies 18 i 20 del proper mes de novembre, a l’Auditori Municipal de Terrassa.

Srs. Garcia i Galí