CONCERTS

20 juny 2012

Amb una assistència de més de 500 persones, vam celebrar la tercera edició del CONCERT PER A LA GENT GRAN, al Parc de Vallparadís, commemorant també el dia internacional de la Festa de la Música (21 de juny). L’acte va ser presentat pel Vicepresident de Fundació, Sr. Jaume Roca, per la directora de l’Escola Municipal de Música-Conservatori de Terrassa, Sra. Rosa Ma. Ribera, i la Regidora de Gent Gran de l’Ajuntament, Sra. Teresa Casals.

De la batuta del reconegut director Xavier Casademunt, han actuat amb mestria la Banda Preparatòria, la Banda Juvenil i la Banda Professional, interpretant obres d’Offenbach, Tchaikovsky i Brahms entre d’altres compositors, èssent les seves actuacions reiteradament aplaudides pels assistents. Veure programa

En les dues edicions anteriors (2010 i 2011), s’havien celebrat aquests concerts, de manera simultània a diferents casals de gent gran o centres cívics, en l’època de Nadal.

Edicions 2010 y 2011

La coorganització de Fundació Privada Mina d’Aigües de Terrassa i l’Escola Municipal de Música- Conservatori de Terrassa, permet l’acompliment d’objectius comuns d’ambdues entitats com són fomentar i afavorir la difusió cultural, l’educació, la formació professional, l’estudi i la investigació, així com la col•laboració de caràcter social, prioritzant sempre criteris pedagògics.

Tanmateix, l'any 2008, en ocasió del dia Mundial de l'AIgua, vam organitzar el Concert "Música entre Aigües", també amb els alumnes del Conservatori.